Bitti Demeden Bitmez !


İnsanı sadece var olduğu için sevebilir misin ?
Bu kısımı tam olarak hiç düşünmemiştim.
Seviyorum dediğim kişilerin çoğu sevgili, yakın arkadaş, aile idi.
Nasıl olur da bu ilişkiler olmadan sevilebilir bilemedim.


Dikkat İtiraf İçerir !


İki gündür kanepenin sevdiğim yerinde TV karşısında herhangibirinin ' Müpte kalk !' demesini duymadan uzanıyor, oturuyor kahya ile takılıyorum. İşte hayat bu ! Ben ne istersem o.
Telefondan uzaklaşmış ufak esinti içinde film şöleni yapıyorum. Ha tabi yalnız değilim tam olarak babannemin varlığı etkilemiyor bu olanları.
İlişkiler konusunda düşündüren bir dizi izledim. Adı bana kalsın, üzgünüm bu konuda hassasım bana özel olmasa da şuan ben öyle olduğunu var sayıyorum. Gelişim gibi düşünün Müptenin değişimine ön ayak oldu. Sevgi diyorsa bu hatun kesinlikle Aşk vardır diyorsunuzdur. Ve yanılmıyorsunuz aşk var ama beni etkileyen kısmı erkeğin kadını ' insanlığı ' yüzünden sevmesi. Cümle nasıldı " Seni kadın ya da erkek olarak değil insan olduğun için seviyorum. " Nasıl ya sadece insanlık sevilebilir mi?  Bunu söylediğim zamanlarda bile söylediğim kişi karşı cinsse ! muhakkak bir kere düşünmüşlüğüm vardır nasıl olur lan bundan diye. +Bu beni sapık yapar mı ? Öyle olmamasını umalım. Ben sapık olamam yani yok yok .



Bundan Sonrası ..
Büyük ihtimalle sadece kendim. Yakınlarım ve hayatı deneyimlememden oluşacak.
Her şeyin zamanı var ve ben bundan sonra daha enerjik, daha iyi bir insan olacğım. Buralarda saygısızlık yaptım mı bilmem ama yürüdüğüm yazıldığım herkesten :p özrü borç bilirim. Libido meselesi olarak düşünüp ben bu noktada kendimi affediyorum. Sizde yapın.


                                                                                                                                            Müpte Bildirdi.

Unknown

6 yorum:

  1. Bundan sonrası tam da yazdığın gibi olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Hahhaha affederler affedrler. Hem ne var yani guzel bir hatun onlara yurumus daha ne. Ya dizinin adi ne ama merak ettim. Su zamana kadar ilham aldigim tek bir sey var o da dönüşüm kitabi. Anneme göre lady adam bocek olmus ne var bunda :D icinde ask olmayan her seye annemin bakis acisi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affedildim dimi Lady'm ?!?!:D
      Diziyi burada açıklayamam bir yazına gelip yazarım olur mu :D o kadar gizem işi falan gitti yani saol ya :D :p
      sfnlsda adam mı böcek oluş hadi ya .:D

      Sil
  3. Öyle bir insan var mı ya? Ben olduğuna inanmıyorum :P Yani en azından gözüne hitap eden herhangi bir ilgi duyduğun cinse insanlar bir düşünür yani DÜŞÜNÜR YA! Yoksa ben de kendimi sapık gibi hissederim ahahahaha.
    Umarım yaparsın Müpte'm muhtemelen o zaman tam olarak mutlu olabiliriz çünkü. İnsanın içini bilmeden değerlendirmek ve ona göre hareket etmek sadece zaman kaybı oluyor çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D düşünür mü emin misin :D
      Gel çocukluğuna inelim bakalım neden böyle :sadkasgdaj :D
      Cha'm o zaman hepimiz mutlu olalım. Umarım mutlu oluyoruzdur hepimiz diyymi :)

      Sil

Ara