Müpte' Günlükleri Vol.1




Bir ben miyim korku filmlerinden korkan !?!

Defalarca sordum bunu, anlayamadım insan vaktini neden korkmak için harcasın neden yani. 
Parasını da bu tarz şeylere harcayanları anlamıyorum. Ödlek bir insanım arkadaşım ne yapalım yani.. Meditasyon sırasında ışık gördüm, ışık gördüm diye korkup gözlerini açan ben; köy evlerinden haz etmeyen ben.. Bir de kalkıp sinemaya hem de doğa üstü varlıkları izlemeye gideceğim. NE!?!??!

Aslında; 

Korku dediğimiz şey küçüklüğe dayanıyor. Eğer bir abiniz varsa ve aranızda sekiz kadar yaş bulunuyorsa; bazen travmalarla büyümüş olma ihtimaliniz çok yüksek.. 
Evet bir adet abiye sahibim ve kendisini evren kadar seviyorum. Uçsuz bucaksız sonu gelmeyecek şekilde... Gene de bu travmalarımın sebebi olmayacağı anlamına gelmiyor.

Sene 1995 

Denizde yüzmeye bayılan bir adet müpte' abisi tarafından sandaldan atılır. Amaç mı ? yanlarından yüzerek uzaklaşmam.. Bunu beni iterek yapmasının anlamını hala çözemesem bile o sene boyunca denize girmeye korktum. 
Güncelleme: Elbette artık öyle bir durum yok. 

Sene 1997 

Sokaktan para isteyen müpte' balkondan abisinin çıkmasıyla para istemeye devam eder. Bir bakar ki balkondan resmen para yağmuru var. Alır bu paraları bakkala bir güzel dondurmasını, toz leblebisini alır ve parayı uzatır. Ne O !?!?! Paralar eski ; zamanı çoktan geçmiiiiiş. Müpte' ağlayarak açtığı dondurmayı yer ve akşam babasından fırçayı yer.. Dondurmayı sevmez. 
Güncelleme: Hala sevmez.

Sene Bilmem Kaç

Evde uysal bir şekilde oturan müpte malum kış aylarında ailesiyle tek oda içerisinde bulunur.
Tuvalet için odadan ayrılır ve dönüşte korkutulur. 
Güncelleme : Hala karanlık rahatsızlık verebiliyor.



Seneler geçti bunların üzerinden ama kardeşim de abimle aynı özelliklerde; ara ara korkutuyor. Travmalar tam geçecek diyorum geçmiyor ! 
Tabi ki bunlar işin şakası sinirlenmiyorum da ben sana yapsam hoşuna gider mi ? Sorusunu yönelttiğimde ben korkmam ki demeleri kanıma dokunuyor be 😐

Ne olursa olsun..
Onları sevmeye devam edeceğim de bir gerçek. 
Müpte' bildirdi.
Kendinizi de kıymetlilerinizi de sevin.

Unknown

6 yorum:

  1. Abin de çok acımasızmış ama güpte :(

    korku filmlerini inanılmaz severim. ben de çok merak ettim neden sevdiğimi. araştırmalarım sonucunda öğrendim ki, bungee jumping yaparken salgılanan adrenalin hormonu ile, korku filmi izlerken salgılanan hormon AYNIYMIŞ. bungee jumpin yapanları hala anlayamasam da korku filmi delice izliyorum. korkma hissi hoşuma gidiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abim biraz uğralmayı severdi; hala saeviyor tabiii...
      Dur ya bungee jumping olayını da ben acayip severim :D Orada ki heyecan da beni cezbediyor fark yok desene :)

      Sil
  2. Hahaaa 😃 kiyamammm cocukluguna inmek lazim yaran cok derinnn 😃 ya bende ötleğim.korku filmi izlerken gözlerim hep kapalidir Yani bi nevi izlemem haha 😃 o beni izler 😃 cok güzeldikiii begendim bennn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla fena derin yaralar.. Bi ara baksanıza bana :p
      Korku film fragmanlarından burak; muhabbetinden rahatsız olurum ben :)

      Sil
  3. ay yaaa kıyamazlar tabii unutulmaz çocukluktaki korkular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları yer etti ama onu napcaz Deep :):)

      Sil

Ara