Still Learning to Blog ?!


Uzun zamandır sürekliliği olmasa bile yazıyorum buralara.. Saçma bir dönem de olsa kazandırdıklarına bakınca; iyi ki dediğim şeyler yapmışım. O zamanları bilen vardır okuyan belki de.. Blog yazılarıma baktığımda neler neler yaşamışım aman yarabbi diyemeyeceğim. Geçmişe bakınca bencil pisliğin biriymişim onu anladım. Blog mu beni yönlendirdi ben mi onu emin değilim ama baya farklılıklar mevcut :)

Sene 2014 adımı bulmaya çalışıp; uzun zaman kaybetmiştim ama şimdi anlıyorum demek ki zamanı değilmiş ve ben uğraşmışım adımı bulmaya.. 24 Nisan 2014 tarihinde buraya geldim ve buradayım.
İyi ki de buralara gelmiş sizleri tanımışım. Duygusal yazı yazma özürlü olduğum doğrudur ama buradan kazandığım bağlar çok etkili.. İyi ki varsınız iyi ki benim biricik müpte'm 2014 yılında var olmuş..



Müpte bildirdi.
Kendinizi Sevin; Beni de tabi.

Unknown

2 yorum:

  1. Seviyoruz:))) iyiki gelmiş müpte:)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar diliyorum. İlk zamanların biraz çılgındı. Hatırladığım. :)

    YanıtlaSil

Ara