Ya Tutarsa

Hayalleri yüksek tutmanın neye zararı var anlamış değilim.
Kimlerin nerelerine denk geliyor da acıtıyor, ilginç. Zamanla her durumun değiştiğini hatta bunların çoğunu düşünüp acaba benim etkim var mı dediğim doğrudur. Gel gelelim hiç sorumluluk alarak yapmadım. En azından bun yaşamasında benim bir payım yok diyebiliyor ve hayatıma aynı güzellikte yaşamaya devam edebiliyorum.

İş yüzünden stres yaptığım bir dönemden geçsem de EĞLENİYORUM. Kötü durumlar olarak adlandırılan herşey benim için Süpriz' dir. Bunlar da benim eğlenmem için var oldu. Bu kadar.. 

Sürekli benim yüzümden, ben yaptım bunları demektense ' Dostum eğlendik bitti; bak bakalım neler kaptık bundan ' demek daha güzel geliyor. Önceleri herkese tuhaf gelse de artık onlar da alıştı bu halime. Berbat halde göründüğümü düşündüklerinde enerjimi toparlayıp dünyadaki en mutlu insan olabiliyorum. Yapılamayacak şey değil Ne demiş Aamir Khan ' All Is Well '
Rahatlat kalbini, uyandır bilincini artık uyan. 

Sen her düşündüğünü olumluya çek bakalım dünyanda neler değişiyor ;)

Bol mutlu günler ! 
Müpte' woke up 👍

Unknown

4 yorum:

  1. Ya yenilenmiş tazelenmiş enerji dolmuşsun be Müptem:D Ne güzel olmuş. Kısa yaşamlarımız varken kendimizi butlu etmek lazım. Kötü bakan gözlükleri çıkarırım umarım bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) O her zaman mümkün olmasa da denemek lazım be lady'm :)

      Sil
  2. 'All is well' cümlesi gerçekten hayatta duyduğum en iyi şeylerden. Böyle yüksek enerjili, her şeye rağmen diyebilen bir yazı okumak beni mutlu etti :) Umarım her şey en güzeli olur hepimiz için. Bir de, acaba blog yazarı nerelerde kii? Bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradayım :)
      Geldim.
      Çok yoğun çalışıyordum bakamadım buralara :(

      Sil

Ara