I Hate The Human Resources Department...

Esasında mezun olduğum bölümle yaptığım işin arasında hiç bir bağlantı yok.
Tamam bazı şeyler değişmiş olabilir ama gene de İnsan Kaynakları departmanının önceliği çalışan olmalıdır diye biliyorum.
Ha detaya inersek köprü görevini gördüklerini de söyleriz ama konumuz bu değil.

Yurt dışına çıkmak üzereyim sayın okuyucu.
Almanya'ya gidiyorum öncelikli olarak ki şurada gitmeme 1 ay gibi kısa süre kaldı.
Tamam 5 haftacık bir şey ki 1 hafta bitti bile.

Ama bu işlemleri inatla deli gibi tamamlayabilmek için resmen 3 hafta bekledim.
Böyle bir dünya var mı arkadaş.
'Cınım senin evraklar gecikecek gibi, malum maaş dönemi, cart dönemi curt dönemi
Ne demek arkadaş ben sizin yüzünüzden mi gidemeyeceğim.
.
.
.
Sövüyordu. 

Neyse ki aldık tabi bununla bitmedi.
Eski bir tanıdık aracılığı ile yapalım işlemleri dedik totalde 90 € edecek masrafı 130€ olarak iletti.
Bir an inandım. Gerçekten onun istediği evrakları da aldım parayı ayarlarken bir uyanış geldi. İlgili yeri aradım ve direkt onlardan bilgi alınca kendim yapmam durumunda hakikaten 90 € vereceğimi öğrendim. Tabi bu konuyu hemen kapattım oracıkta...


Daha 1-2 saat içinde abimle konuştum. Malum davetiye gelmesi gerek ki daha kolay vize alabileyim.
O da evraklarını tamamlamaya çalışıyor bir yandan. Çalıştığına dair belge almak için gittiğinde ilgili kişinin hasta olmasından alamamış. Beklemiş haliyle. Dün gittiğinde kadının öldüğünü öğrenmiş.
.
.
.
Hay Aksi.

Hayır anlayamıyorum. Evren benim yurt dışına çıkmama bu kadar mı karşı 😆
Ya alt tarafı 10 günlük bir gezi olacak dostum.
Neden yani !?!?

Şimdilerde bilet arıyorum sanırım o kısımda da THY iflas falan edecek..
İnan kendimden korkmaya başladım.


Gene belirtmek isterim ki İKA senden nefret ediyorum. Totalde departman olarak ! 
Ohh Be !


Unknown

5 yorum:

  1. Yurt dışına geziye gidecektim öğrenci olduğumdan bana vize için yurt dışından istek yollanmış olsa bile gidemeyebilirim
    Öğrenci olana bile artık vermiyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya öğrenciyken de kolay internette neler neler var bir görsen :)

      Sil
  2. umarım gidersin ya :) hatta keşke ben de gitsem, yoldayken bana dua edebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden başladım :)
      Hepimiz gidebilelim ya :)

      Sil
  3. Umarım aksaklıklar çözülmüştür, çözülmediyse de bir an önce çözülür. Şimdiden keyifli yolculuklar :)

    YanıtlaSil

Ara