Müpte' Günlükleri



Yazıp sildiğim kaçıncı yazıdır bu bilmiyorum ama yazmaya devam ediyorum. 
Ne hakkında yazacağını planlayan müpte' artık bunu yapamaz oldu. Kafasında o kadar çok şey var ki !?! Bu sıralar kendime çok yoğunlaştım. 
İnsanın neler isteyince neler yapabileceğini keşfetmiştim ama düşüncede kaldığı için sonuçlarını pek gördüğüm söylenemezdi. Artık düşünceleri pratiğe dökmeye başladığım doğrudur ha çok iyi yapıyorum diyemem gene de deniyorum :) 

Vazgeçmek Yok !

İnsan ilişkileri konusunda bir çok eksikliğim olduğunu fark ettim. Bu kötü deneyimleri atlatmanın yolunun kendimden geçtiğini gördüm. Nasıl olur da insan her defasında sorunlu ilişkileri kendine çeker bunu analayamıyordum. Her defasında aynı soru ' Neden Ben ? ' !?!? Anlam veremesem de burdumdan kıl aldırmadan sorun bende değil sende modunda yaklaşıyordum. Dışımdan neler söylediğimi hatırlamıyorum ama içimde hep bu vardı. Her gelen ilişkinin güzel yanları olmadı mı ? Elbette vardı; bunu hiç bir zaman reddedemem.

Ne değişti ? 

Müpte' değişti.. Değişimin aslında bilinçaltında yattığını anlamak zor olsa da en azından oldu.
İnsan inandığını yaşıyor desem ? Başta nasıl olur diyen bir kişilikken, inandığımız şeyi yaşıyoruz. Bilinç altında bir insan değersiz olduğuna inanıyorsa; ( ben gibi ) değersiz olduğunu bir şekilde hissettitecek insanları çekiyor yamacına.. Düşüncelerin, inandıkların, söylediklerin çok etkili aslında evet yaşamadan anlamak zor ama ben bile bunu söylüyorsam vardır bir durum. 

Mesela..

O güzel günler geldi. Kesinlikle çok mutluyum artık ! Kendi kendime yettiğim kimsenin sevgisine ihtiyaç duymadığım o dönem. Her şeye kapattım kendimi diyemem de 😉 
Sadece inanıyorum her şey zamanında ve tüm güzelliğiyle geliyor. 👊

O zaman ne diyelim. 
Müpte' bildirdi. 
Sevin kendinizi.

Unknown

1 yorum:

Ara