Halayım Ben Hala !

Büyük kavuşma benim için gerçekleşti bi süre önce..
Gerçi siz konuyu bilmiyorsunuz ama kısaca özetleyeyim :)
Almanya' da yaşayan bir abim var benim ve dünyalar tatlısı/yakışıklısı yeğenlerim var. İki sene oldu onları görmeyeli ve gerçekten halalık duygularım kabarmışcasına onları özledim. Tabii uzakta olduklarından göremedim. -Teknolojik hareketler haricinde elbette ama gene de zor geldi.-
En nihayetinde geldiler ve şuanda evdeler. Sırf peşimde dolanmaları sebebiyle fazla blog yazısı çıkartamıyorum. Ama en kısa zamanda normal konular üzerinden geleceğim.
Benim yeğenlerim de sizinkiler ( varsa eğer ) kadar tatlı, hele Alman aksanlı konuş(ama)ma durumları beni benden alıyor.
Mesela seviyorum demek bizim evde seviyom , bir cümleye başlarken muhakkak ımmm , bir konu hakkında konuşurken o ne demek diye anneye dönmek :)

İlk yeğenim olduğunda bir şey anlamamıştım, 10-11 yaşındayım ve bu senin yeğenin diye yanına getirilen yaramaz oyuncaklarını alan bir bebek ! Uzunca süre kardeş ve yeğeni anlamak zor geldi taki ikiyi ve üçü görene dek: )

Belki ömrüm boyunca teyze olamayacağım ama hala olmak ayrı güzel. . .



Haftanız güzel geçsin ! :)

Unknown

20 yorum:

  1. Hay Allah bende yeni oldun sandım sevindim :)
    İki yıl da az buz değilmiş ama inşallah bir daha bu kadar arası açılmaz görüşmelerinizin canım.
    Sİze bol eğlenceli zamanlar....

    YanıtlaSil
  2. Evet konuşamama durumları çok şahane :)
    Bizimde var öyle ve bazen o kadar komik oluyor ki biz bunu böyle yapma diyoruz çocuk yaa diyor isyan ediyor sanıp tekrar tekrar anlatıyorduk :) biraz geç uyandık çocuğun tamam dediğine :D

    YanıtlaSil
  3. @gülay Yeni değil ya hepsi kocaman oldu : ) fenalar baya ama çok sevimliler :)

    @myna Videolarını çekebilirsem gitmeden nasıl konuştuklarını gösteririm size de :)
    Geç olsun ama güç olmasın çok şekerler ya :)

    YanıtlaSil
  4. ben tek çocuğum eşimde... dolayısıyla ne ben hala teyze olucam ne de eşim amca dayı :((
    biraz kıskandım sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. bu arada yorumlara direk yanıtla yapmam için HTML kodu verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buldum sanrıım şeklimi ama gene de yollarsan bakarım :)

      Sil
  6. Benim de teyzem yok. Benim cocuklarim olursa da teyzesi olacak, dayisi olmayacak. Kismet :) Canim blog adresim degisti, ne olur lsitende güncelle http://karaboncuque.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Hazel bana nasıl bir iyilik yaparsın var ya :)
    Alabilirim kodu mümkünse :$
    Ayrıca arkadaşlarının çocukları olur seninde :$

    YanıtlaSil
  8. Ahu hemen değiştiriyorum ayrıca her zaman bir eksik var sanırım :)

    YanıtlaSil
  9. bende teyze olamayacağım yaaa :(( teyzeler daha çok seviliyor ama bebeim :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendimi böyle kandırıyordum aa :( şimdi hala olmak sadece zor gelecek ya! :((

      Sil
  10. Dogru diyorsun Plaza. Tezyeler ve anneanneler daha cok seviliyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama demeyin öyle tek hala olabilirim ki :$ :))

      Sil
  11. ben halamı çok severim iyiki halasın sende halaları sevmeyen ölsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim ya
      Yeğenlerin halacım diye sarılmaları bile ayrı mutlu edici bir şey :)

      Sil
  12. bende hala olmak istiyorum çok mu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende ol hala ::)
      Hala olmak ayrı güzel oluyor ya :)

      Sil
  13. Benim halamı sevmememden kaynaklandığından hala olmak istemezdim ;)
    Ama senden pek sevilir hala olur bak ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben halamı severim hala olun hepiniz ;)
      Uyh teşekür ederim efenim ya :)

      Sil

Ara