#On Blogger tek hikaye

Bir otel odasında yalnız kalışımın hikayesidir aslında bu..
Yıllar sonra paylaşmak istediğim..
Belki yerine varmaz ama sesimin çıkmasını, duyulmayı istedim..



O gün; 

En güzel kıyafetlerini giymek için kalktım sıcak yatağımdan.
Senden önce kalkmalıydım ki sana şahane bir kahvaltı hazırlamaktı niyetim.
Yukarı çıktığımda çoktan giyindiğini gördüm ki hemen aşağı gelmeni istedim senden gerçi meşgul koca her zamanki gibi erken gidecekti..
Koskoca görkemli evin kapısına kadar götürdüm seni  öptüm ve uğurladım kendi ellerimle.
"Akşam geç kalma " yankılandı sesim sen uzaklaşırken...

İçeri geçmemle ağlamaya başlamam arasında ne kadar fark  var hiç hatırlamıyorum.
Her şeyi biliyorum, en azından tek olmadığımı.
Nasıl bu hale geldik ?
İyi günde kötü günde diye birlikte söz vermiştik, bu şekilde olabileceğine inanmıyorum diye geçirdim içimden..
Yüzüstü kalmış, ihanetle yüzleşmeyi reddeden..
Bir bardak daha aldım içkiden, yüzüğüme  bakarken ağlamayı reddettim ama olmadı..
Alkolün etkisi miydi bu yoksa içimdekileri mi kusuyordum artık dışarı..
Uzaklaşmak istedim bu evden bu yaşamdan bu hayattan, biliyordum o'nun yanında olduğunu, bilirsin kadınlar hisseder..
Neler olabileceğini düşündükçe dayanamadım, attım kendimi sokağa.
Nereye gideceğimi bilmiyordum arabaya bindiğimde..
Ağlamaklı ve beter halim görenleri muhakkak korkutmuştur. .

Marketin tekine gittim, elimde raftan aldığım alkol varken ağlamaya devam ediyordum..
Bana istediğini söyleyebilirsin ama söz vermiştik biz iyi günde kötü günde diye.
Aldığım içkiyi kıyafetlerini yakmak için kullanmıştım itiraf ediyorum hemde bahçenin hemen kenarında..
Acımın geçtiği dakikayı hatırlamıyorum, yok öyle bir zaman !!
Ama içimin soğuduğunu fark etmiştim son sigaramı içerken..
Deliyim belki de seni bu kadar sevmekle delirmiş olabilirim..
Şuan onun yanında olduğuna göre sana yeterli değilim belki de..
Sen beni hatırlamıyorsun şu anda, bense tek olmadığımı..

Gün sonunda geri geldiğinde en tatlı gülümsememle açtım kapıyı, bir başkası gibi kokarken sarıldım sana.. Acı çekiyordum aynı anda seviyordum da..

Şu an;

Şerefine içiyorum, bu otel odasında tek başıma sıralarken kadehleri..
Yılın başı bu şekilde başlarsa sonunda neler olacağını kestiremiyorum artık..


Part 2 İçin buraya bekliyoruz. ;)
Part 3 İçin Lütfen buraya devam edin.
Part 4 İçin buraya tıklayınız.
Part 5 İçin buraya devam edin.

Unknown

51 yorum:

  1. Ha ha kestiremezsin tabi :) Kimler, nasıl yönlendirecek seni? Haberin yok :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bakalım göreceğiz artık :D
      Valla başlamak zor böyle bir şey olursa başlayan olmam bir daha :P

      Sil
  2. Sonunda çok şeyler olacak gibi hissediyorum ;p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neler neler neler..
      Merakla bekliyoruz devamını :p

      Sil
  3. Başarılı bir giriş olmuş muptezel. .Bakalım sonunda neler olacak: ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı mı valla tereddüt ediyorum yalan yok :)
      Ama devamını bende merakla bekliyorum :)

      Sil
  4. Güzel bir başlangıç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı sizlerde o zaman :)
      Merakla bekliyorum ben :)

      Sil
  5. Vay be güzel olmuş :) şimdi kaldığı yerden devam ettirmek için düşünmeye başlayayım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize ayrı ayrı sevindim ya :)
      Dedim ya tereddütle yayınladım aslında bu yazıyı :)
      Merakla devamını bekliyorum ben :)

      Sil
  6. Çok güzel bir giriş olmuş, çıkışını ben de merak ettim bak. Acaba nasıl bir hikâye çıkacak ortaya? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyoruz :)
      Hemde çok merak ediyorujm sonu nereye varacak acaba :)

      Sil
  7. Ben de çok beğendim, ayrıca korktum da. Senin gibi benim işim de zor sen ilk yazmanın stresini yaşarken ben de sonu yazmanın stresini yaşayacağım galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunu bağlamak gerçekten zor olacak gibi ama güzel olacağına eminim.
      SAlıları ayrı bir heyecanla bekliyorum aslında :)

      Sil
  8. Okuduğumda aklımda Sam Smith'in I'm Not The Only One şarkısı canlandı :)) İzle bence bir :)

    YanıtlaSil
  9. Başlangış güzel geldi devamında neler yapacağız bakalım :) Eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neler neler neler :)
      Merakla bekliyorum demiş miydim :P

      Sil
  10. güzel! devamını merakla takipteyim:)
    nikine de ayrı bayıldım müptezel,
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar acayip merak ediyorum resmen :)

      Sil
  11. oha gerçek sandım sövücektim herife asdfasdf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir durumda olsam çeker giderim ben olsam :) gerçek olması söz konusu değil :))) ama bu sovme bunu yapan herif yada hatunlara gelsin. :))

      Sil
    2. Sıradaki küfür tüm sevipte aldatılanlara gelsin o zaman :)

      Sil
    3. Mümkünse neden olmasın:)

      Sil
  12. hikayenin 2. kısmı yayınlandı :)

    YanıtlaSil
  13. Çok farklı sonlara gidebilecek bir başlangıç.
    Haydi hayırlısı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamını 1 Delinin günlüklerinden okuyabilirsin :)

      http://1deliningunlukleri.blogspot.nl/2014/11/bir-hikaye-yazyoruz-part-2.html?showComment=1416471946804#c4237558486259664852

      Sil
  14. Merak uyandıran, ilgi çeken başarılı bir başlangıç olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: Beğenmene sevindim devamını oku muhakkak : )
      Adres yukarda bak :)

      Sil
    2. Evet okudum, super gidiyorsunuz. Yeni bolumleri de heyecanla bekliyorum:)

      Sil
    3. İnan ben de merakla bekliyorum :)

      Sil
  15. Harika bir giriş olmuş kesinlikle..Tebrik ederim Müptezel..Takipteyim bloguma da beklerim

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/

    Hemen devamını okuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim bende :)
      Ayrıca teşekkür ederim (:

      Sil
  16. Çok guzel olmuş hikaye bakalim devami nasil olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı daha da güzel olacak, oluyor hatta :)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. Ben buna bi şey yazmamışım ya şu an utandım.
      :*

      Sil
  18. I like your blog!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  19. Gerçekten çok güzel bir fikir . Kaleminize sağlık. geç fark ettim. bende dahil olmak isterdim. başka paylaşımlarda görüşmek üzere. bende bloguma beklerim. sukrancapaylasimlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) olsun artık başka sefere olur biz de sizi bekleriz böyle heyecanla :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle.

      Sil
  20. Şimdi okuyabildim, muhteşem bir başlangıç olmuş. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduysan problem yok :)
      Teşekkürü borç bilir, hatta ederim. ;)

      Sil
  21. Simdi okudum,merak uyandiran baslangictan sonra,2. ve 3.bölümde yayinlanmis.Siraya okuyacagim ...
    Eline saglik Muptezel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule m bir bak ilerde neler neler var :)
      şahane yazan arkadaşlar, konu fena oldu vay anasını dedim düşün :)

      Sil
  22. Dokuzuncu bölüm Benim Tatlı Hikayem'in klavyesinden sıcak sıcak çıktı :)

    http://benimtatlihikayem.blogspot.com.tr/2014/12/bir-hikaye-yazyoruz-bolum-9.html

    YanıtlaSil
  23. Benzer bir etkinlik yapıyorum. Sizi de görmekten onur duyarım :)

    YanıtlaSil
  24. hikâyeniz sanırım onuncu bölüme dayanmışsa da ancak keşfedebildim. kaleminiz çok akıcı ve bir o kadar ahsen. dokunaklı ve güzel bir başlangıç olmuş. insanın içine işliyor satırlarınız. ellerine ve emeğinize sağlık. diğer arkadaşlarınkileri de birazdan okuyacağım. devamını cidden merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorum için ayrıca teşekkür ederim.
      İnan böyle şeyler görmek mutlu ediyor.
      Devamı çok çok daha güzel :)

      Sil

Ara