Yeniden Bekleriz




Yazı yazmanın bu kadar zor olabileceğini düşünmemiştim ben..


Durgun zamanlarım oldu bunun sonucunda ki şöyle ilerledi:

  - Yeni yayın sayfasını açıyorum ve düşünüyorum bu gün ne yazabilirim diye - ki bu konu hakkında sürekli bir araştırma içerisindeyim - ama gelin görün ki o harfler birbiri ardına sıralanmıyor. Sıralansa bile beğenmiyorum. Olmadı diyorum ve siliyorum.
İki haftadır bu durum böyle ve gün geçtikçe güncel halimi kaçırmaya başladım diye üzülüyorum uzaklaşıyorum. En son belki beni anlar bana hak verirler diye Tadilatı açıkladım. Görünen o ki hakikaten benim blog arkadaşlarım ayrı ayrı mükemmeller :) Yorumlarıyla beni yalnız bırakmadılar elbette yorum yapmadan sessiz sedasız bekleyenlerde vardı inanıyorum ki ben buna..

Mutlu oldum gerçekten orada yazanlar yorum yapmayanlar yapanlar fikirler hepsi de günümü daha iyi geçirmeme sebep oldu. Size bir sır vereyim o yorumları canım her sıkkın olduğumda açtım okudum gene mutlu oldum :)

Peki bu dönemde neler oldu:

   -Yazı yazmadığım zamanlarda gezdim ben. Bu geziler şehir şehir değildi belki, en yakınlarımla birlikte oldum ve eğlenmeye yeni bir şeyler bulmaya çalıştım. Ders çalıştım malum Kpss adayıyım hala bitmiyor bu çalışmalar. Düğünlere gittim ve gerçekten eğlence konusunda büyüklerden ders aldım :)

Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım desem yeri var ama çok özlemişim yazmayı.. Zor gelen o harf sıralanması şuanda hızla ilerliyor ve içimi size döküyorum.

Madem bu kadar durdum artık aktif olmanın paylaşımlarda bulunmamın zamanı geldi.. Bana hayırlı olsun yeniden size kavuştum. Ayrıca bir değişim var mı hep birlikte görelim sanırım ben değişimden anlamıyorum. Hatta bana yardımcı olabilirsiniz o değerli yorumlarınızla :)

Unknown

9 yorum:

  1. Ben seviyodum blogunun eski halini de :)
    Çok güzel olmuş bazen ara gerekiyor gerçekten tıkanıp kalıyo insan..
    Hatta dün şu mimleri yapıp ara mı versem dedim kendi kendime :)
    Moral olmayınca da yazamıyorum yani yazsam da bloga konulacak cinsten değil :)
    Hoşgeldin iyi ki geldin :)
    Dizi film kitap ve hatta gezi yazılarını bekliyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ara verme senin bloğunu okumak ayrı güzel ki :)
      Hepsini yazacağım iki haftada birşeyler katmış olabilirim kendime :)

      Sil
    2. Canımsın :*
      Zaten güzeldi ki tabi yeni şeyler her zaman güzel olur amaaa eskiden de güzeldi ;)

      Sil
  2. Hoşgeldin.. Gayet iyi olmuş blogun ben çok güzel buldum. Evet yazamama sendromu ben de öyleyim bazenleri..Zihnin karışıktır belki. Bir konuya yönlen onu yaz derim. Kitap okuman da faydalı olcaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederimmm
      Kitap okumalar başladı :)

      Sil
  3. Şu an yapım aşamasında olduğu açıkça belli bence eski hali yani son hali en güzeliydi, sade olması her zaman güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil

Ara