Biri Ödül mü dedi ??

Sayın, çok değerli, paha biçilemez okuyucu unutulmamak diye bir şey var.
O kadar mutlu ediyor ki insanı (:
Yaşamışsındır bu duyguyu eminim ve hiç unutulmamanı da dilerim.
Aralar aralar derken geri döndüm ve askıda beklettiğim ödül işini halletmem gerektiğini hatırladım.
Gene belirtmek isterim ihmal ettim kusura bakma ama aylaklık yapıyordum : )

Beni Kıymetli arkadaşlarımız bu ödüle layık görmüşler ki ayrı ayrı teşekkür ediyorum onlara (:
Miss Tuti,Şekerli Türk Kahvesi ve Karalamacalarım.. Seversiniz takip etmiyorsan bir bak derim...

Her güzel şeyin bir olgusu vardır ki bu sefer de bu şarta uyulmuş, gerekenler:  toplamda 15 kişiye ödül vermek. Gerçi koşulumuz oldukça basit(!) görünse de o kadar kişinin içinden -ki hepsini severek okuyorum- 15 kişi çıkartmak zor.

O zaman sıralayalım bakalım ödüllerimizi:

Zamska
Dördüncü Tekil Şahıs
Basit Bir Plaza Kaşarı
Admin Panpa
DeepTone
Özgür Kız
Parçalanmış Gülüşler
Bir Sahne Var aklımda
Eqozdemir
10 Ruhsuz Atmaca
11 Ha Polyanna Ha Fulyanna
12 HaziOz
13 Persephone
14 Seyma Tanis
15 Ahu Kader



Unknown

16 yorum:

  1. ödül için teşekkürler ahh ben dağıtamadım bir türlü ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benim (:
      Ödüllerini göreceğiz bakalım (:

      Sil
  2. Tesekkür ederim canim benim.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler, keyifle aldım ödülünü...;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim şu saçma sapan geçen günlerde mutlu eden bir şey oldu beni, varolasın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan sabah sabah bunu okumak beni daha çok mutlu etti (:
      Ayrıca hak ediyorsun benim ne katkım var :$ ;)

      Sil
    2. Estagfurullah, o kadar değil ya cidden bir kez daha teşekkür ederim. :))

      Sil
  5. Ödül için teşekkür ederim :( Eqozdemir bir garip geldi bana :D o fazla oldu sanki :D İnan çok mutlu oldum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim :)
      Mutlu edebildiysek ne mutlu bize :)

      Sil
  6. ayyy =) ödül almışım =) Çok teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle ödül takdim ettik bakalım artık nice ödüllere :p

      Sil
  7. ayyyyyy <3 love it baby :* Ben ay nasıl duygulandım valla o 15 kişinin içinde olunca :) sankim bana nobel verdiler.Saol :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönlümde ilk beştesin ;)
      Öperim seni :*
      Ayrıca ne demek yaahu :)

      Sil

Ara