i'm still alive ;)

Uzun zaman sonra selam.
Arada gelmeye çalışsam bile olmadı.
Merak eden oldu mu bilemem ama ben sizleri merak ettim.
Okuyamadın mı be hatun demeyin sakın.
okuyamadım.
Hafta sonları dahil çalışma hafta içi mesai.
çok boktan bir durum evet.
Neyse.

İstanbuldayım sayın okuyucu.
Özlem gideriyorum her bir caddeyle.
Hele uyku !?!?
Ne özlemişim kendisini.

İş yerinde durumlar biraz yoğun ha bunu şikayet olarak almayın.
Kafamı düzeltmeme sebep oluyor kendisi.
Düzeltmek dediysem sıfırlanmak olarak algılanmasın.
Kaçıyorum kendimden bile.
Ve iş çok güzel bir yöntem.

Tavsiye etmiyorum.
Kendinizi kaybediyorsunuz.
En azından bana olan durum budur.

Kısacık geri dönüş olsun.
Daha gelirim.
Hayatta kaldım yaşıyorum.
Haberiniz ola.





Müpte'

6 yorum:

  1. Çok üstüne gitme kendinin müpte bak hasta falan olursun aman aman. Bir şeylerden kaçabildiğin kadar kaç ama bir ara otur o kaçtığın şeyi ortadan kaldır olan sana olur kimseye değil. Kendine iyi bak, arada böyle "yaşıyom ben ya" demeyi de unutma bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaldırdım yani kısmen geçti gitti gibi.
      olan bana oldu zaten artık yapacak bir şey yok :)
      Yaşıyorum ben müsait oldukça geleceğim gelmeye çalışıyorum.
      Sizi okumayı gerçekten çok özledim :(

      Sil
  2. Evdeyken okuyamadigim zamanlar uyor tembellikten sen calisirken tabi zor olur. Ama yinede dayakliksin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Zor lady'm .
      uzun zaman sonra tatilimsi bir şey yaparken biriktirdim az bi'şey.
      Sen döveceksen; olabilir.
      :)
      Ne kadar da şiddete meyilliyim. :)

      Sil
  3. İşim olsa kaçabilir miydim senin gibi? Derslere odaklanmak o kadar zor ki, buralara da yazamıyorum kaçamıyorum hicbir şeyden. Ben bu kadar depresifken buraya umut dolu yorum bırakamadım ama kusura bakma :) ama bu kadarını yapabilmen de güzel tabi, mutlulukla kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman umut dolmuyor içimiz zaten.
      Karanlığı keşfettik sanırım.
      Ayrıca odoaklanmak konuusnda bir yerde alışıyoırsun.
      Ben alıştım kkaçmak çözümö değil sanırım o nu da demeden gitmiyim :)

      Sil

Ara