Gıybet !?!? En Sevdiğim

Böyle konularda başlangıç yapmayı pek beceremesem de başladım gene konuşmaya.
Olay mim civarı bir şey.
Kimin ortaya çıkardığını bilmesem de ;
Hayırsız ama sevecen, asi hayata söven tavırlarım olduğunu öğrendik(!) ki zaten bunları biliyorduk.
Lady'm ve Fok Bıyığı'ma milyon kere teşekkür etmek istesem de 'Teşekkür' etmem onlar Can, bizden. Yabancı değil ve asla olmayacak neyse çok konuşmadan başlamalı yazmalı.
Unutmadan; yazmadığım olursa beni bi dürtsün onu da eklerim malum pek sık gider/gelir oldum kafa bu karışır diyymi :)

***
Persephone Tanıdığım en özel tanrıçadır kendisi. Işığıyla aydınlatır duygularımı ve bir şekilde modumu değiştirir. Sayesinde ışıkla sevgiyle kalırım. Lady Witch bilinen en son sakarlardandır kendisi ve bu durumdan kurtulmak istercesine yazmıştır sürekli en tatlı ve en özel sakar olduğunu bilir mi bilmiyorum ama benim özelimdir, yazdıklarıyla sarmalar beni bizi hepimizi. Not: Çocukları uzak tutalım kendisinden :p Aile Albümü : Arkadaşlarım haricinde tanıdığım ender anne adaylarından, günden güne büyüyen Mert bebek'i merakla bekliyoruz. Kendisini bir çok gezi yazılarından bilirim ve hiç bitmeyen enerjisi cezbedicidir. Maviye İz Süren Benim MİS'imdir. Başkası der mi bilemem de kendisi benim için pek tatlıdır. Yazdıklarıyla dokunur duygulara. Berkay Abalı'ysa gezginin önde gideni diyebilirim bazen yazdıklarıyla kafam karışsa bile onun yazılarını okurken ben de gezerim. Eğlenirim en önemlisi arkadaş şu zamana kadar hiç sıkıcı olmadı yani :)
Fok Bıyığı' o da özeldir. Uzun zaman oldu diye biliorum kendisini takip ettiğim. Çok sevdiğim de doğrudur. Birlikte sövüşlerimizse en sevdiğim hallerinden sadece birisidir. Chadaqiel müstakbel Cha' samimiyetine hayran kaldığımdır. Özel hissettirir insana. Kendisini hiç görmesem de güzeldir bilirim o kadar içten samimi bir insan çirkin kalamaz. Severim hatun !?! Emrah Özdemir bizim hocamızdır. Uzun zamandır bakamasam da ona hep oradadır yazdıkları bir zaman arası vardı onda da nedense kendime yakın bilrim. Ruhsuz Atmaca uzun zamandır okuyamadım doğruya doğru ama fotoğraflarını takip ettim o sırada yazma konusundaki becerisi Fotoğraflarına da yansımış. O bizim Atmaca'mızdır. Severiz sayarız. Hazel Çelik Haziöz benim güzel gözlü annem' Küçük bir yeğenimiz var görseniz güzel gözler tatlı gülüşler. (MAşallah) Hazel o kadar güzel tavsiyeler verir ki insana bayılırsınız. Hep mutlu çok mutlu daima gülümseyen olsun :) Ahu Kader Alamanyalardan yazan biricik arkadaş. Yüzüm yok aslında ona da bakamadım uzun zamandır ama artık buralardayım ya hani bırakmam peşini. 

Daha o kadar çok kişi var ki yazmak istediğim. Ama çok uzatmayayım bu yazıyı. Hepiniz yazdıklarım yazmadıklarım iyi ki varsınız !??!


_______________________________________________________________________________

Müzik Önerisi https://www.youtube.com/watch?v=EsSoQqrwWzI

Müpte'

12 yorum:

  1. Müptecim öperim yanacıklarından... Çok mutlu ettin beni... Bir çoğu takip ettiğim bloglar, takip etmediklerime de bir uğrayacağım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: Tavsiye ederim zaten buralarda böyle gizli aile gibi bir şey olduk sizlerle :*

      Sil
  2. Müpte'm, gıdığından öptüğüm ben de çok severim seni de hani daha sık uğrayabilsen şuralara ahh ah. İnsan sevince katlanıyor ama ne yapalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zorluyorlar beni Cha !??!
      Kurtarsana beni :(
      Severim çooooookça !

      Sil
  3. Ben mi gezginmişim, ben daha büyüyünce gezgin olacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooohho bir de büyüyüp gezdiğini dü-şü-ne-mi-yo-rum.
      Kıskansam mı daha çok okurum diye mutlu mu olsam bilemedim.
      :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Mıncırırım ben ozaman.
      Severim de bilirsin. :*

      Sil
  5. Sakar mı ben mi? İnanmayın arkadaşlar bunlar hep yalan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalan bilgi mi.
      Eyvahlar olsun.
      Napalım beni de böyle sevin o zaaan olmaz mı :)
      Malum senin her halini Severim ! :*

      Sil
  6. Sen giybet mi yaptigini saniyorsun simdi? :) Cok tesekkür ederim canim benim. Cok sevindim bana da yer verdigin icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olmamış mı ama yaaa :(( :)

      Sil

Ara