Are We Happy Eveveryone !!!?!

Eğlenmeli insan.
var oluşunun sebebi nedir bilmem ama ! Bence : Eğlenmek, deneyimlemek ve paylaşmak.
Bence demek için insanın bir şeyler bilmesi gerektiğini söylemişti bir hocam ve bunu emin olun acı bir şekilde öğrendim ben. Büyük bir insan topluluğu ve utanç sınavı !!?!?!'!1
Hatırlamak istemiyorum ama anlatmayı düşündüğümde link ekleyeceğim buralara.
Sıkıcı zaman dilimleri her yerde olur her işte muhakkak mutsuzluk barındırdığın anlar vardır bilirsin hadi sende yaşadın ! Hay ebesini bellediğim iş ! Hay senin gibi patrona ben .. cümle tamamlamak değiştirmek serbest. Fark ettin mi peki bu işi yaparken sorun olsa da sol kaş havada ben neymişim edasıyla çalıştın. Katlanarak çalışıyorsan şuan çek git. Ama arada şikayet edip gururlanıyorsan tavrını bir kere daha gözden geçir.
Enerji önemli demişlerdi. Eğlenmek de benim için öyle. Aniden değişen kahkahalı havaları çok severim mesela. Güneşli bir günde uzun ağaçların arasında hamakta sallanırken aniden ufak üşüme gibi gelir bana. Şimdi sen söyle hangisi daha iyi. Yorulduğun ama eğlenip bundan zevk aldığın mı ?
Yorulduğun ve şikayetlerle gününü mahfettiğin mi ?
Şimdi şikayet ediyorsan ; daha kötüsünü getir aklına hadi. Senden daha kötüsü var ! ÖLÜM var.
Şimdi gülümse; başkası için değil kendin için. Ve harekete geç ! Ben yazdım sen okudun. Sen okudun ona anlattın. O dinledi ve uyguladı. O uyguladı ve bunu döngü yaptık ! :Biz yaptık sadece bir kişi ile ;)
Unutma müpte de şikayet eder sen de edersin mühim olan gülümsemeyi unutmamakta ;)



                                                                                                                                                 Müpte bildirdi.

Unknown

4 yorum:

  1. Gülümseyen insanları seviyorum... Şikayet edenler benden iki adım öteye lütfen... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Kızdırmışlar seni. Yavrum bir kezde böyle tam net anlatsanya ne yaptı bunlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady'm anlatabilsem :D
      Olmuyor işte böyle daolanbaçlı anlatıp sonra rahatlıyorum işte.

      Sil

Ara