...

Bu aralar buralar pek hareketli.
Mesela 17'sinde doğum günümü kutladık koskoca bir hatun oldum. Tabiri caizse; eşşek kadar oldum.
Hala evli olmamam sebebiyle eleştirilsem de dileklerin çoğu hayırlı bir kısmet olsa da gülüp geçtim bu sene.. İstanbul'a geldim, gezdim eğlendim bir güzel kendime baktım onca kötü şeye rağmen eğlendim. Her gün bizim biliyorum ama bu yaş farklı oldu benim için, farkındalığı oldukça yüksek malum bu da özel kılıyor bu yaşımı. Merak eden varsa; 27 yaşım doldu Haziran ayında da 28 olacak net. Hayatım iş, spor, arkadaşlar, kurslar ve evden ibaret. Şuradan bakınca ne kadar da hareketli görünüyor değil mi ? Çok mutlu ediyor bu durum arada şikayet etsem de yorgunluktan nerede uyuduğumu bilmediğim zamanlar mı ararsın, düşünmekten kafamın ağrıdığı zamanlar mı ? Hepsi var müptenin o küçük yaşamında bunlar oluyor. Kendini geliştirme mevzusu :)
Gelişiyor muyuz hakikaten ?

Kış aylarını pek seven biri olmadım hiç bir zaman. Kar soğuk derken hem içim burkulur dışarıda kalanlara hem de üşürüm bana göre değil, olmadı, olmayacak da..
Üzülecek zaten yeterince durum varken bunlar da eklenmesin be.

Unknown

8 yorum:

  1. canım nice senelere , yeni yıl ve yaşın mutluluklar getirsin sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım :) Hepimiz mutlu olursak neden olmasın :)

      Sil
  2. Ya mutlu yıllar benim Müpteme :D Ne kısmeti ya sana aşk diliyorum ben. Mutluluk eğlence kısmet falan hikaye :D En güzellerini hak ediyorsun umarım sahipte olursun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah benim biricik lady'm :)
      Aşk olsun ya olsunvalla. :) Hep birlikte sahip olalım tek başıma sıkılırım ben :)

      Sil
  3. Nice mutlu yaşlara diyelim o zaman sevgili yay kadını :)

    YanıtlaSil

Ara