Sobe#1

Güzeller güzeli myna  beni sobelemiş o zaman yapmamak olmaz hemen bana uyanı yapıyorum bakalım neler çıkacak :)   


   * Arkadaşınız saçlarını boyatmış, hiç yakışmamış. "Nasıl olmuş?" diye sorunca ne dersiniz?  


Ben çok açık sözlüyüm bu konuda tek cevap " Olmamış, bu ne hal !" gibi  :( Ama kırılmasın diye güzel olmayana güzel diyemem kiii...


  * Evinizde hangisinin olmasını istersiniz?




Elbette ki köpek hemde tam olarak bundan :) Papağanım vardı ama öldü sonra bir daha da olmadı annem kabul etmedi.


  * İntikam Nedir ? 


Soğuk yenen bir yemek / Tatlı / Gereksiz / Gerekli /Diğer


Soğuk yenen bir yemektir.. Belki seneler belki saatler sonra ;) Bknz: Old Boy


 * Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz ?



  




Kendi kahramanımı kendim yapar buna cevabımı İron Woman derim ben:D Erkek olmaya gerek yok bunun için :P


Bunu okudun mu ?  O zaman sobelendin hemen sayfanı aç ve bunu kendine uygula takipteyim dikkat ederim bak :)



Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ara