İkBinOnDört Vs İkiBinOnBeş

Okuyucu, araları kısa tutma konusunda istikrarlı olarak devam ediyorum.
Gerçi bu yazıyı hazırlayana kadar çarşamba oldu ama en azından uğraşıyorum.
Bu kayıtlara geçsin.
Müpte uğraştı.
Söz konusu mim misali bir durum olursa yalan yok yazması daha kolay :)
Ama kolaylığından değil tamamen geç kalınmışlıktan bu acelem.

İlk olarak Noctem Orisa' ya tişikkirlir der devam ederim.

İkibinonbeşten ne beklediğimi yazmamı istemiş ki ben beklentiye karşıyım.
Pek bir mandıra filozofu gibi olsa da demeden edemeyeceğim, karşıyım.
Bilirim ki beklentiler karşılanmaz, gerçekleşmez.
Hal böyle olunca üzülürsün üzülürsün üzülürsün. 
Kaçar yolu yok.
Şimdi sorarım size neden üzüleceğimi bildiğim bir şeyi yapayım ??
Pek uzun detaylı olmadı biliyorum ama akışına bırakmakta yarar var :)


Dilekçe'min istediği iste geçmişi biraz deşmek olsa gerek ki yoğun sorular mevcut :)

İŞTE MÜPTEZELİN MERAK EDİLEN 2014 YILI diyemem de böyle bir girişlik sorular var hatun burada :)

D: 2014 Yılını nasıl Tarif Edersin ?
M: Derim ki geçtiğimiz yıl kendimi aştığım yıldı, bir sürü mallıktan kurtardım kendimi ki yanlış anlamayın öküzün tekiyle neredeyse nişanlanıyordum !?!! 
İş konusunda bir sürü değişim de mevcut gerçi maaş konusunda da büyük gelişim olaydı iyidi de neyse hadi. Tadımız kaçmasın :o
D: Uzun zamandır yapmadığın ve Tekrar Başladığın Neydi ? 
M: Spor. İnanılmaz derecede saldığımı fark edip ben bu durumu düzeltirim diyerek her şekilde kendimi adamışlığım var. 
Ps: Böyle dediğime bakma iş yoğunluğu yüzünden, gidemiyorum. Bahane mi bu? sanırım.
D:Hayatında İlk kez Yaptığın neydi ?
M: Bilemedim. Cidden ilklere konu olacak bir çok şey yapmışımdır da unutuyorum anacım, yok hemen gidiyor.
D: Kilo Aldın/verdin mi?
M:Üstte cevaplamıştım ama açık yüreklilikle kilo verdim ben laaağnn diyebilirim sanırım :)
D:Saçlarını uzalttın mı kısalttın mı? 
M: İşte bu soruya sürekli klasik bir cevap verebilirim. Kısa saç pek yakıştırmadığımdan (Kendime) uzun saç sürekli. Renk değişir, ama şekil kolay değişmezz.[çılgın kuaförler harici]
D: Kozmetik ve bakım için daha çok mu az mı para harcadın ?
M: Kozmetik ve bakım işlerinde babaya bağlıyım. Gerçi kredi kartından aldığımdan haberdar değil ama olsun, ben para harcamıyorum bunlara ;)
D: En fazla gelen cep telefonu faturan ?
M: Bu sorununn amacını anlamadım ama ben, neden sormuş olabilirler ki . Söylemem utanırım hem :$
D: Yaptığın tatil ?
M: Tatil mi ?!?! - O ne be !?!
D: Çok alkol içtiğin oldu mu ?
M: Yok ama onu 2015 e bıraktım, denemeler devam ediyor. 
D: Telefonla en çok görüştüğün kişi ?
M: Çok yakın olmasına rağmen Annem, düşün ki odadan odaya bile telefonda konuşuyoruz. bi tık aşağısı T.. Öhöhööh.  neyse :D
D:En güzel anılarından bir tanesini paylaşsan bizimle ?
M: En güzeli diyebileceğim yok ya, paylaşmayayım. Bana özel kalsın.
D: En çok dinlediğin şarkı-lar ? 
M:Alle Farben-She Moves 
     Sam Smith - i'm not the only one
     Radiohead- Creep
     Fatboy Slim& Riva Starr - Eat, sleep, Rave, repeat (Sevdirenler sağolsun ?!)
     Sezen Aksu- Şinanay
Bak son dediğimi fena dinledim, dinlerim, dinleyeceğim !?!
D: Aklında en çok kalan kitap ?
M: Grinin Elli Tonu olsa gerek :) Neden bilmiyorum ama yani işte :)
D:En beğendiğin dizi ?
M: House' dur. Konu kapanmıştır. Türk istersen de L&M derim ;)
                                              
                                                                                                                           O gemi bir gün gelecek !?!1?!




Müpte'

13 yorum:

  1. Beklentiler konusunda hemfikirim seninle... Beklenti başkalarındansa üzer ama kendinle ilgili beklentileri olmalı insanın:) Grinin Elli Tonu güzel seri:))) Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimle ilgili de yapamıyorum be gün ışığım :)
      Yapmıyorum daha doğrusu.
      Akışına gidiyor.
      O ana bağlı değişiyor sonra:)

      Sil
  2. Şinanay :D Tatil bana sana herkeseee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur bi Daha dinliyim :p

      Lady'm yok tatil falan.
      Beter bir haldeyim Yeter diye haykırış eyleyeceğim o kadar net! :/
      Sen tadını çıkart ;)

      Sil
  3. Ahh LM ozledim yaa :/ bah hele beklentileri minimuma indirmek ise yariyo mu cidden ? Deni em bi ara depresyona gircem yoksa gelcen alcan beni körfez sularindan boyle giderse teyy teyy :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala indirme kısmında zorlanıyorum :D
      Ama genel olarak yarıyor ya :D
      Deprosssyon yokk. Yassak o :)

      Sil
  4. beklenti boşa çıkınca fena oluyor. Bende uzun bir tatil istiyorum da nerdeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun tatil lütfen bende istiyorum.
      Gidelim buralardan.
      Tatil ve beklentisiz hayat istiyorum be Zamska.

      Sil
  5. Blog keşfinden geliyorummmm.Hemen takibe aldım bile.Banada beklerim...

    YanıtlaSil
  6. hihi iyi eğlendim vallaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh deep,
      eğlenmene bir o kadar sevindim bendeee :)

      Sil
  7. vay süpermiş ki cevaplar , gülümsesem mi ki diye uzun uzun düşündüm :D aslında düşünmeye karşıyım ben , basarım kahkahayı , :D

    YanıtlaSil

Ara