Ufak bir minnet.


Nisan 2014

+Yaptığın onca şeye değer mi ? 
-Değmez mi ?
+Sevdiğin için bazı şeyleri görmemiş olabilir misin ?
-Aslında evet ben ağlarken bir kere yanımda olmadı, gelmedi, sadece o istediğinde vardık o istediğinde biz gibi olduk. Her zaman fedakarlıktan bahseder ama hiç bir şey yapmazdı. Düşün aramızda beş dakika mesafe olmasına rağmen yanıma uğramaz, parası olmadığını söyleyip arkadaşlarıyla takılırdı. Dur ya bu biraz fazla değil mi ?
+Ben sana bir şey demeyeceğim, cevaplarını ben bulursam bir değeri olmaz.
-Ben salakmışım. Baya kullanılmışım. Nasıl ya ? 
+Sen çözeceksin ben sana sadece yolları anlatabilirim.
                                                                                                                                                                                        (Eksik ya da cümleler karışmış olabilir.)
Şubat 2015

Ay'ını tam olarak hatırlamadığım zamanlar.
Uyanış diye tabir ettiğim iki bin on dört yılı oldukça problemli başlamıştı.
Tanıştığım M. hayatımı değiştirdi.
Ama bunu nasıl yaptı bende anlamadım.
Sanki her şeyi ben düşünmüşüm gibi geliyordu.
O zamana kadar beyni olup kullanmayan bir hatundum, en azından düş
ünmeyi bir kenara bırakmıştım.
Zorlamayla değil, aşk dediğimiz o saçma duyguyla.
Aslında aşk olmadığını anlamam için olanların olması gerekiyormuş ya geçti gitti neyse.

M. zamanında blog açmam için ısrarda bulundu.
Aslında yapacağımız tamamen farklı bir versiyondu.
Beni o kadar teşvik ediyordu ki,
İnanılmaz değerli hissediyordum kendimi.
Fotoğraf çekimi ile ilgili bir proje ki çeken ben olacaktım.
Yaptığım çekimleri gösterdiğimde,
Okuduğumuz, izlediğimiz filmleri anlatırken,
Hiç bu kadar zevk aldığım muhabbet olmadı diye iç geçiriyordum.
Bu bir aşk hikayesi olarak anlaşılmasın,
Onunla olduğum zamanlar,
Onun olmadığı zamanlar,
Tartışıp atar yaptığımız o zamanlar,
Hepsi aslında buraya gelmeme sebep oldu.
İlk yazımı okuduğunda;
Çok iyi yapabilirsin biliyorum diye gaza getirdi.
Kendisi de biliyor.
İlk takipçilerimdendir.
Sırf güldürmek için yaptığı onca şey,
Şimdi eskisi kadar yakın değiliz sanki.
Ama onunla olmak her şeyden daha çok mutlu ediyor.
Kafam bozukken, mutluyken, çok mutluyken o da bilsin istiyorum.
Şimdi sen bunları neden yazıyorsun diyeceksin okuyucu.
Şimdi ben ona buradan teşekkürümü sunmak istiyorum.
Minnetimi de,
Eskisi gibi olmadığımızı düşünmesi için gereken bütün olaylar oldu.
Ama eskisi gibiyiz.
Benim için çok değerli olduğunu bilmesini sağlamak istiyorum.
Bu yüzden M. teşekkür ederim.
Bu güzel ortama girmek için beni teşvik ettiğin, beni gerçekten mutlu ettiğin için.
İyi ki varsın B'oolum ;)


Unknown

23 yorum:

  1. Ne güzel duyguların dile gelişi bloğa bir iç döküş...sevgiyle kal devamlı yaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edeyim o zaman ben bilge'cim :)
      Sayesinde olunca bilsin istedim.
      Pek boşladım çünkü kendisini.
      Şimdi içim rahat :p

      Sil
  2. Demek ki herkesin hayatına etki eden bir M. var ama ben kendisini minnetle anamam.. Allah belanı versin M.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her M. güzel olacak değil ya (:
      Söv kuzum söv istediğin kadr.
      Bende de sövdüğüm bir O. vardı mesela :)

      Sil
  3. Vefasizim ben ya. Bana bir arkadaş zorla actirdi desem yeridir de bir kere dönüp teşekkür etmedim benim ki birde 4. Yila mi ne girdi girecek gibi biseyler.
    Rahatlamak için en iyisi okumak ne dersin. Ve saol =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ba ba ba, vefasız mı ??
      Git hemen teşekür et en iç.ten.
      Hatta dur biz edelim ben edeyim.
      Baksana o güzel yorumunu okuyorum falan gülümsüyorum daha ne :)
      Rahatlamak için, huzur için en iyisi okumak :)

      Sil
  4. Ufak bir cinnete dönüşmemesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden cinnete dönüşsün aa.
      İhtimal mi var öyle hmm.
      Açıkla bunu bana :p

      Sil
    2. Her zaman o ihtimal vardır :p Bilmem öyle aklıma geldi işte, dönüşmesin işte :)

      Sil
  5. enee ne güzel düşünmüşsün yavrum hangi birimizin aklına geliyo teşekkür etmek. duyarlı hatunsun da vesselam. Seviyorum ♥
    benim M. olmadı hiç hayatımda ya blogu bile kendi gazımla açtım hedehödööler ve türlü tatava arasında.. iyiki dinlememişim itoglu iti de kendimi dinlemişim burdan kendime teşekkürler B. :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla dürten bi'şey olmadan,
      kılımı kıpırdatan biri olarak anılmadım.
      Ama bu sefer farklı M. çok değerli öyle hissetmesini istedim. :)
      Ki çok hoşuna gitti,
      Onun yalancısıyım :p

      Cam misketin kendisiiii teşekkür ederizzzz sana iyi ki varsın kuzum. Öperim :*

      Sil
  6. Her birimizin hayatını etkileyen, değişimlere sebep olan insanlar hayatımıza giriyor kimi iz bırakıyor, kimi de yok olup gidiyor... Güzel kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hiç yok olmaması dileğim elbette. :)
      Güzel değişimler sağlayan insanlar olmalı hayatımızda.

      Sil
  7. o zaman kadehlerimizi M. için kaldırıyoruz :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cheers Lady'm ;)
      Kadehler yarın gece kalksın. :p

      Sil
  8. Vay be! dedim. Ne güzel düşünmüşsün.
    M.şanslı insansın vesselam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: Lily sanırım "o" da öyle düşünüyor, pek mutlu oldu bir görsen

      Sil
  9. http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/2015/02/cekilis-baslasn.html
    Çekilişime beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığım şey o blog'da yokmuş öyle diyor bu link :/

      Sil
  10. Sevgili müptezel tarafımdan MİMlendiniz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minnet yazısının altına ne güzel de durmuş böyle :)
      Hemen bakıyorum, geldim bile..

      Sil

Ara