Sorry, I Was Wrong !

"Hata yapmayan insan yoktur, kişinin insanlıktaki derecesi, hatalarını kabul edip düzeltmek için gösterdiği gayret ve titizlikle ölçülmelidir."
                                                                                               Albert Einstein 





İnsan ezelinden beri hata yapar bu su götürmez bir gerçek mevzu ondan ne kadar ders aldığın.. Bir çok konuda hata yaptım küçük olanların yanısıra arkadaşlarıma, kardeşlerime yaptığım hatalar beni üzen aslında. Çok sorumluluk sahibi dediğinin arkasında duran biri değildim. Her zaman sorumluluktan kaçan ve erkek bulduğunda yakınlarını hiçe sayan biri oldum. (zamanında) Bundan 5-6 sene önce bencil bir pislik olduğumu da kabul ediyorum. 
Dün gece 'girl night' yaptığımızda eskiler açıldı bir anda.. Eski hatalar, alınan dersler ve benim yaptıklarım.. Biliyorum kızların anlatmak istediği durum kendimi korumam ve erkek arkadaşı hayatımın merkezine koymamam gerektiğiydi. Tabi içimde halledemediğim geçmişin bir bölümüne takıldığım durum ortaya çıkınca ; kendimi kaybetmiş ve durduraksız ağlamış olabilirim.


5 Sene Önce

Esas kızımız erkek arkadaşıyla görüşmekte sorun yaşıyor ancak lokasyon olarak aralarında sadece 20' mesafe var. Buna rağmen görüşmeleri, konuşmaları sınırlı.. Bir gün belirliyorlar görüşmek için.. O gün S sevgilisinden ayrılıyor ! Ama ne ayrılma aldatıldığını öğrenme, sokak ortasında bağrışmalar telefonda ağlamalar.. Esas kızımız arkadaşının yanında bütün hepsine şahit; buna rağmen planladıkları görüşmeye gidiyor. En yakın arkadaşını orada  bırakıp o çocukla görüşmek için Gİ Dİ YOR !!!

Tabi aralarında bu büyük bir sorun değil.. En azından o anda fark edilmiyor.. 

Esas kızımız sevgilisiyle problemli her zaman olduğu gibi.. Ve ona bariz bir şekilde yürüyen başka bir arkadaşıyla buluşuyor. Buraya kadar normal her şey ama sırf sevgilisi trip attı diye - arkadaşlarını buluşmaya ikna edip götüren esas kız - sevgilisinin yanına gidiyor. Daha açık olursak onları bir güzel satıyor. Sonuç tabi ki de sinir krizleri ve arkadaşlık zedelenmeleri.. 
Şahsen bana böyle bir şey yapsalar eğer unutmamışsam o kişiyle bir daha zor görüşürüm.
Buradaki esas kız anlaşılacağı üzere Müpte'.. Yargılanması gereken hor görülmesi gereken kişi benim.

Bunları yaparken nasıl bir ruh halim vardı neden böyle şeyler yaptım hiç bahane sunamayacağım açık yüreklilikle söyleyebilirim ki tamamiyle evlilik meraklısı sevgili delisi olmam sonucunda ortaya çıkmış durumlar hepsi. Ha bundan utanıyor muyum evet deli gbi iutanıyorum ama bunu artık atlatmam gerektiğinin de farkındayım. 

Dün gece bir kere daha onların önemini anladım. Bir kere daha içim acıdı ve hatalarından pek ders çıkartamayan biri olarak dün tüm acımı döktüm ortaya. Affettiklerini bilsem de yeniden o durumlar için af diledim hem kendimden hem en yakınlarımdan.. 

Hatalar her zaman küçük yaralarla atlatılmıyor biliyorum ama sanırım ben ucuz atlattım. Bir daha böyle bir durumla karşılaşır mıyım * ! Sanmıyorum artık o bencil, erkek delisi, evlilik meraklısı müpte' yok buralarda; dönüş bileti almadan uzaklara gönderildi. Ta cehennemin Dibine.


Müpte' bildirdi.
Zamanın kıymetini bilin.

Unknown

6 yorum:

  1. Enfes bir özeleştiri yazısı olmuş.. aynayı çevirmek lazım kendimize ayda bir kez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın kendine dönüp bakması gerek, keşke dememeye çalışırım genelde ama bunu daha önce yapmış olsam belki de bunlar olmayacak idi.

      Sil
  2. Epeydir uğramıyordum. Dediğin gibi; Hatalar biz insanlar için.Önemli olan ders çıkarmak yinelemelerden vazgeçmek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin o zaman yeniden :)
      DErs çıkartmak güzel anlayabilmek herkese nasip olmuyor malum.. :)

      Sil
  3. oh böyle daha iyi anacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle olmalıymış ve gerçekten güzel Deeeep :):)

      Sil

Ara