Dışarı çık ve hayallerini gerçekleştir.

Ne zamandır hayal kuruyorum ama yapamıyorum yada itiraf edeyim yapmıyorum hiçbirini.. Düşün elimde bir kitap var "Erken Kaybedenler" yaklaşık bir haftadır okumaya zaman ayırmadım. Hal böyleyken dışarı çıkıp fotoğraf çekmek, bahçeyle ilgilenmek, yeni yerler gezmek çok zor geliyor. Ama şu da bir gerçek yaşamaya bu kadar üşenirken -Abartmıyorum- her yerde kaşıma "Dışarı çık hayallerini gerçekleştir", "Hayat hayal kurmak ve gerçekleştirmektir." gibi düşünceler çıkıyor.
Aslında bu kadar taze değilim, yazmaya niyetlendim yaklaşık 3 ay blog ismi arayıp hali hazırda bloguma 3-5 ay hiç bir şey de yazmadım. Hayat aşırı gelmiyor üzerime birçok şey bilirken ben üşeniyorum. Arkadaşım der ki "Nefes almak hareket karşılığında olsa sen sonuna kadar bekler en son anda gider alırsın bu üşengeçlikle" Haklı ve sırf bu yüzden hayatı kaçırıyorum. Siz siz olun üşenmeyin dışarıda bir hayat var ve her saniyede o hayatı kaçırıyoruz.
Üşenmediğiniz bir gün dileğiyle :)

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ara