İtirazım Var !

Onur ÜNLÜ'yü pek izlemedim ben, ama sempati duydum Leyla ile Mecnun bittiğinde.. Nasıl olur siyasi görüş nedeniyle yayından kalkar diye tepki gösterdim. Bende Özledim izlemeye başladım -Ne kadar geç saatte olsa dahi- inandım bir izleyici değiştirebilir diye.. O sırada Onur ÜNLÜ hayatıma girdi ve evet pişman oldum zamanında her yerde karşıma çıkan Sen Aydınlatırsın Geceyi izleyemedim diye. Sonrasında söz verdim kendime "Artık bu kadar ilgisiz kalmayacağım".
Filme gelecek olursak;
İşin gerçeği filmden beklentim çok yüksekti -Karşılayabilir mi diye korkmadım değil- beklediğimden bile daha güzeldi, etkileyiciydi. sonrasında röportajını okudum daha da bağlandım. İmam, komik satranç oynuyor, gizemli, siyaset biliyor, farklı dinleri araştırmış gerçekten bildiklerimin çok dışında.. Sonunda apayrı bir dünya var.
Ne demeli, Bu film izlenmeli; bu adam takip edilmeli..

Unknown

2 yorum:

  1. ot dergide yanılmıyorsam, murat menteş'in film için yazısı vardı, bayıldım! onur ünlü'yü de bu filmden sonra pek bi'sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onur Ünlü ayrıdır be.
      Ki kesinlikle yazmıştır Menteş ama ben okudum dersem yalan olur. Bir bakacağım bu kadar zaman sonra buna yorum yapan sen hatrına :)

      Sil

Ara