Bu cuma farklı, olmasa iyiydi !

Ne sıkıcı bir gün bu böyle be.
Canım sıkılıyor. İçim bunalıyor.
Böyle nasıl desem "böğrüme öküz oturmuş gibi " işte doğru tabir bu.

Günlerdir beklenen cuma geldi şuanda çığlık çığlığa seviniyor, planlar yapmam gerekiyordu ama gelmedi ya içimden. İçimden gelerek yaptığım tek şey : Blog okumak.
Blog okuyorum ya  sürekli bu yüzden bir işim de kalmayabilir.

Bundan bize ne  diyebilirsin sayın okuyucum.
Uyarı sonda geldi bu sefer : )
Bu yazıda bir anlam arayan varsa bulamaz çünkü yok.
Tamamen saçmalamalarımın dışa vurumu, malum ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım !'!?
O zaman hafta sonu size güzel gelsin mutlu olsun yerime de eğlenin  buralar sıkacak bunaltacak "öğğ !! " getirtecek bana.

Unknown

19 yorum:

  1. mutlu hafta sonları belki kısmetin bu hafta sonu seni bekliyordur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilinmez tabi neyin nereden çıkacağı :))
      Umutsuz vakayım ben hazel ya :))
      Senin de hafta sonun çook güzel geçsin :)

      Sil
  2. Cuma ayrıdır daha ne. Kismet işine gelince belli olmaz hazır ol !

    YanıtlaSil
  3. Ohoo ben hep saçmalıyorum ki bu saçmalık değil pazar görünümlü cumanın verdiği sıkıntı :D
    Güzel bi hafta sonu tatili geçirirsen daha iyi olur tabi :)
    Öperim ki kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım dershane var gün var mmm erken kalkcam. Şahane olacak :D
      Operim seni hatun ! :*

      Sil
  4. Gün doğmadan neler doğar, derler. Hafta sonu başına gelecekleri bilemezsin, belki tahmin edemeyeceğin şeyler olacak :) Gene de sen yorumuma bakıp, beklentini fazla tutma sonuçta dünyanın binbir türlü hali de var derler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahminen ne zaman evlencen sorularını yanıtlayacak ve ders dolu bir haftasonu olacak. :)) beklentim yok kiii benim :)))

      Sil
  5. o gün bugündür belki diyerek çık evden belki o şekilde çıkarsan farklı olur :) şimdiden iyi haftasonları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftasonundan bildiriyorum haala bunalımdan çıkamadım :) cumartesi erken kalkilir mi ya :((
      Iyi haftasonları ;)

      Sil
  6. Aha benden bi tane daha :D
    Bende yalnızım, hatta yalnızlık destanı yazıyorum o yüzden bende kendi blogumda saçmalıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin blogunda saçmalama mı var aa farketmedim :d
      Sana yalnızlığı ovemem ama destanda bendende bahset olucem yalnizliktan :D

      Sil
    2. Bende sana övemem valla çünkü iyi hiçbi yanı yok kaka gibi şey yalnızlık :D Ben 8.yılımı deviriyorum, bakanlığa başvurucam bana özel bi gün yapsınlar diye...

      Sil
    3. O bile işe yarar gübre misali :D

      Ben yeniyim galiba :) üstad olmuşsun da nasıl gidiyor bu durum :D fena 8 yıl :D

      Sil
    4. Hiç iyi gitmiyo çok feci bişey :D Zaten bu gidişle sertifika falan alıcam :D Yada zibidi nasıl olunur kurslarına gidicem.

      Sil
    5. Bu gidişle ben hatun versiyonun olacağım :D
      Gitmiyorsa nasıl olacak doktor buna bir çare pls. :)))
      Beş adımda zibidilik kursu hemde ücretsiz ::D

      Sil
    6. Çaresi yok :) Umut fakirin ekmeği :D

      Sil
  7. bu hava çok güzel ayıptır söylemesi sabah yagmur bile yagdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralarda da bekledik aslında ama pek göremedik :)
      Mutlu olanları görünce imreniyorum sankii :)))

      Sil

Ara