Film Günlükleri#8

Geç kalmış yazı dizisi yazsam anca bu kadar olur.
Kardeşle kaçamak yaptık geçtiğimiz haftalarda belki de ay oldu.. Gündemimizde iki film vardı birisi Transformers diğeri de Maymunlar cehennemi : Şafak Vakti sonuçta seçimi ikincisi kazandı :)



Maymunlar Cehennemi serisinin ilkini izleyemeyen varsa bu filmi izlememeli bence( naçizane fikrim elbette ) . Neyin nereden geldiğini bilmeden biraz boş gelebilir; gerçi sahnelerini gayet beğendim belki oradan seri olarak izlemeye gerek kalmaz  :)

Maymunlar Cehennemi Şafak Vakti


İkinci ve devam filmi olan Şafak Vakti öncekinin üzerinden 10 sene geçmiş olarak başlıyor. Ben neresinde kaldım diye düşünmedim değil.  ALZ-113 virusu neredeyse tüm dünyayı etkisi altına almış durumda; buna bağlı olarak insan ırkı yok olma tehlikesiyle karşı karşıya( yok olacağız hocam. ). Ana karakterimiz Ceasar ise "Ev" diyerek kurdukları düzen içerisinde sorun olmadan yaşıyor. Ta ki ormanda insanlarla temas edene kadar..

Başrol oyuncumuz Ceasar' a Andy Serkis motion capture tekniğiyle hayat veriyor. Jason Clarke ve Gay Oldman da baş rollerimizden..

Filmin görsel efektleri bana göre harika, ki bu zamanda görselliği zayıf film varsa; değersiz kalabiliyor/ eleştirisi fazla oluyor. İlk filmde olduğu gibi karakter ilişkileri üzerine kurulu aslında. Şöyle ki Ceasar, eşi ve oğullarıyla ilişkisi; Malcolm oğlu ve hayattaki diğer bir kadın Ellie...
En nihayetinde bu sefer insan - maymun mücadelesi arasına iyi - kötü ayrımı katıldığı, görsel bir şölen olarak önümüze savaş filminden ayırabileceğimiz bir yapıt çıkıyor.

Merak mı ettiniz ya da etmediniz gene de buyrun fragmanı izleyin :)


Unknown

14 yorum:

  1. Ben bu maymuş çok seviyorum taaaa ilk filminden beri hastasıyım bu serinin :) ama bu filme bir türlü gidemedik kısmet olmadı resmen çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çok tatlı ya. Özünde iyi de hem : )
      Çıkar muhakkak izle ben bayıldım da filme :$

      Sil
  2. İzlemiştim ben ilkini o zaman sıra ikincisinde :))
    Böyle filmlerde de görsel efektler kötü olunca saçma sapan bişey gibi geliyo ama :)
    Öperim ki kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öperim seni şeker şeyy :)
      görsel efekti kötü bir film komedi oluyor ya :D
      İzlyecesin muhakkak bak :)

      Sil
  3. ay seyrettim ama hiçbişi hatırlamıyom yaaa :) bak bu dizinin eskileri var 1960'larda çekilmiş. çok iyi yaa :)

    bi deee sen çok müptezelsin işteee müptezellisiiin :) sadece kelimeyi sevdin ondan diyom haaaa kikirikiii :) müptezel müptezel ne hoş laf yaa :)

    YanıtlaSil
  4. Müptezelim müptezel kalayım :D
    Sen de çok eğlencelisin, samiisin ne şekersin :)))

    Valla yalan yok ben bunu ayrı bir sevdim :D

    YanıtlaSil
  5. en eskisinden een yenilerine kadar izlemek istediğim ama komedilerden fırsat bulamadığım tür :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama araya katmalısın bunu :)
      Tavsiye niteliği taşıyor bu yorum :)

      Sil
  6. İzlemek istediklerim aradında... Demek ki en kısa zamanda izlenmeli.... Sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. son yazıma bakmadın mı amaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Maymunlar Cehennemi bir efsane ya.
    tüm serisini izledim. sonuncusu da gayet harikaydı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al bendende o kadar :) bir daha çok hoşuma gitti ama neyse hadi :)

      Sil

Ara