Hepsi bu.

Müpte'
Müpte'
Müpte'
Her yerden duyuyorum üstelik..
Mail sözlü telefon her yerde.
Bu ne lan!_?!
Hayat bu mudur ?
Becerdiler hayatımı hemde fazlasıyla.


***

Eve geldim.
Sokaklara döküldük gene.
Babannemin kızlarını arıyoruz.
Ev varmış aşağıda..
Ama girişi henüz bulamadık..

Onun kızları yalnız benim halam değil.
Ben yanlış biliyorum(!)
Geldiğinde eşşek sudan gelinceye kadar dövecekmiş.
Doğduğuna pişman edecekmiş.
Yaa aslında bunu da anlamıyorum doğmasına sebep olan hamleyi siz yapıyorsunuz.
Doğduğuna pişman olasıya kadar döverim diyorsunuz.
Madem pişman edilecek neden doğuruyorsunuz ?


***

Bir kadınla görüştüm bana dedi ki iletişim.
İçsel düşünceler falan.
NLP konusunda baya uzmanlaşmış.
Sayesinde normalleştim bazı konularda.
Şimdi kontrol manyağı tavırlarım ve geçmişten gelen korkularımı geçirmenin peşindeyim.


***

Müpte kaçar.
Babanneyle bir saha turumuz daha var.
Malum dövülecek halalar mevcut ;)

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ara