Meydan Okuma 1 // 2

Geçtiğimiz meydan okumaya katılamadım ama bu sefer kaçmazdı.
Kaçmadı da.
Sorulara gelelim: Buradan.

1. Müzik Listenizdeki ilk 10 Şarkıyı Paylaşın. Dinlerken Nasıl Hissediyorsun ? 

Listemde bulunan ilk on dinamik bir yapıda. Sürekli değişir özellikle yeni parçalar derken baya karmaşık bir hal alır.

**Cihan Okan //Yine mi Çiçek
Kendisi bana her her dinlediğimde farklı duygu yükler. Şimdi ne hissettiriyor desen acı derim.
Neden bilmiyorum ama fazla acı.
**Kalben // Fırtınalar
Bir an yükselip bir an duygusallaşmamı sağlamasıyla ünlüdür. Hatta bir yerinde ' Büyük aşklar hep bitermiş, tamam korkmuyorum, atlatıyla geldi ordu ben gitmiyorum.' Der. orası neyse.
**Sagopa // Galiba
Hissi anlatılmaz. Dinlerken; yaşıyorum.
**La Vie En Rose 
İçimde fırtınalar koparken beni dinginleştirebilen nadir şarkıdır. Tınısı pek hoştur.
**Melanie // Brand New Key
Sevin, tatlı tatlı oynayın. Küçük çocuklar gibi omuz hareketleriyle devam edelim hadi.
**Gorillaz // Dare
Asla bıkmayacağım ve öğrenemeyecğim şarkı.
Hafif tebessümler bıraktırdığı evet doğrudur.
**Hoobastank // The Reason
Kaç sene geçti aradan bilmiyorum ama eksikliklerimi düşündüren parçalardan.
**Apocalyptica // Not Strong Enough
Şu cümle beni benden alır ' I'm not strong enough to stay away '
Lanet etkileri barındırır özellikle deniz kenarında; itiraf : Ağladım !
**Kanye West // Runaway(Instrumental)
gitarla çalan bir çocuk var bunu.
Sadece müzik, sanırım Fi-Çi-Pi serisinde denk gelmişti. En derine işledi sonrası malum vazgeçilmez.
**Sam Smith // I'm Not The Only One
İlişkilerimi hatırlatır.
Artış gösteren bir sevgi ile yürürken karşı tarafın aynı oranda kaçmasıyla sonuçlanan ilişkiler.
İçimden bağırarak haykırarak söylemişliğim var.




2.Göbek Adınız Nedir ? Sizin İçin Önemini Anlatabilir Misiniz ?

Göbek adım var mı hatırlamıyorum. Yok diye biliyorum ama olsaydı muhakkak anlatırdım.
Malum gereğinden fazla konuşuyorum.
Tescilli geveze.
Onayını da verdim. Oh Mis !

Unknown

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bi yükselirim ben biliyorsun ki :)
      Kendi kendime falan bu aralar çok olmaya başladı ama :)

      Sil
    2. Ayrıca sen de başla artık konuşmalara lütfen :)

      Sil
  2. listen çok güzel. gorillaz konusunda hemfikiriz asla bıkılmaz ama ogrenılmezde asafdafsafs :D tescilini yirimm. özlemişim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kısmını söyleyebiliyorum ama çok uzun değil :p
      Ben de özledim ya.
      Sanırım çok yoğunum bu araalr :(

      Sil

Ara