Meydan Okuma 8//9 Gün

8.Sizi gülümseten bir şeyleri bizimle paylaşır mısınız ?

Depresif olan halleri es geçerek varsayıyorum ki.
Büyük şeylere ihtiyaç duymam ben gülümsemek için.
Cemal Süreyya okumak,
Hayal etmek,
Peşime takılan tatlı köpeğin oynaşmaları,
Sevgiliden gelen güzel bir cümle,
Cüzdanımdan ya da herhangi bir cepte tesadüfi olarak bulduğum para,
Denizi izlerken çimenlerde oturmak,
Arkadaşlarımla nargile üstü gıybet...

Diye uzar listem.
Gülümsemek için sebep çok, tavsiye ederim.
Hayat çok kısa.

9. Hangi Alanda İyi olmak İsterdiniz ?

Resim !
Kesinlikle bak hayranım onlara.
Gördükleri, hayal ettikleri her şeyi kağıda döküyorlar.
Rahatlama biçimleri başka insanların hayranlıkla izlediği tablolara dönüşüyor.
Defter kenarlarına çiziktiriyorlar belki de.
Ama hepsi güzel geliyor.

Kara kalem hayranıyım ben, baaya hata.
Ama pek beceremem, bazen denerim sonra siktir et lan der çeker giderim.
Denesem olur demiyorum ama bu şekilde yetiştirilmeli özellikle yeteneği olanlar.

Bi de şey piyano çalabilmek de isterdim ya.

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ara