Meydan Okuma 14*15

Her ne kadar bana inanaaamayanlarınız olsa da müpte bu işi kıvırdı tamam tamam oldu.
iki güne bir yazı oo daha neler ben mi KAMOOON !?
neyse cıvık olmaya gerek yok.


14.Özel bir yeteneğiniz var mı ?

Ooo biri yetenek mi dedi.
Çok güzel bunaltırım, ha trip mevzusunu söylemiyorum bile.
Bunlar yetenekten sayılmıyorsa, sayılmalı.
Çünkü biliyorum ben bunlarda en iyiyim.
Bunlar haricinde de pek bir numaram yok.
Ha bi de çok iyi stalker olurum.
bilginize. :P

15.Favori mevsiminiz hangisi ? Neden ?

Hiç favori mevsimim olmadı.
Baktım da şimdi kış olduğunda yaz özledim yaz olduğunda ilkbaharı bir bakmışsın sonbahar özelmi duydum. Bu nedenle ayırmadım onları bunu seviyorum bu gelsin diye.
Yaz geldiğinde çok sıcak gelir, ama deniz kenarında oturup o manzarayı seyretmek ya da ayakkabılarını çıkartıp eteğin hafifçe suya dokunurken yürümek bir yandan sıcak bir yandan serinlik paha biçilebilir mi buna ?




Kış geldiğinde soğukla dolaşılan sahil gibisi var mı ? 
Üşüyerek gelip sıcacık battaniye altında panduflar , mmmh bir kahve....
İlkbahar ayında ıslanmak herkesin başına gelir peki bile isteye ?
Hasta olmayacağını bilerek ayvalar da çiçek açmış hem :) Bi de erik oluyo ya ondan pek sevilesi.


Sonbahar hayatımınn her evresinde hüzündür. 
Okullar açılınca üzülürdüm, 
abimin gidişi sonbahardı,
Bilmediğim yerlerde kaybolmam sonbahardı.
Ben kaybedişleri yaşasam da rengini sevdim..
Ha ilkbahar kadar değil çünkü erik gibi beni mutlu eden bir şey var olmadı bu aylarda.
Tek mutluluğum kardeşimin gelmesi sonbaharda..




Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ara