Gezi Notları #1

Benim ufak gezinti notlarım diyelim buna aslında :)
Uzun uzun yazmak olsa da bilirsiniz gittiğim yerleri :)
En baştan başlayacak olursak bu gezi özünde bir tatil planıydı. Evet bildiğimiz güneş kum deniz.. ama ne olduysa diplomamı almadığım gerçeği aklıma geldi. Isparta dolaylarında yapılacak yolculuk içerisine "neden ben İzmir e de gitmiyorum ?" Sorusunun cevabı da eklendi sonuçta Kocaeli'den başlayıp İzmir sonrasında Isparta Eğirdir ve finali İstanbul da yapacağım bir gezi ortaya çıktı.
Biliyorum deniz de mantıklı ama bu kadar yeri tek gezebilmek bir daha başıma gelmeyebilirdi.

Neyse pamukkale ile uzun zamandır yapmadığım yolculuk başladı. Instagram takipçimseniz görmüşsünüzdür muhakkak İzmir'e gelişimi.
Nihayetinde gittim o büyülü şehre. Ben için buyuk bir büyüsü var buranın. .
Geldiğim sabah servis rezilliği çekmeme rağmen sevdim düşünün  yani. Servis şoförü beni ineceğim yerin 400-500 metre uzağında bırakınca sevimli kişiliğimi kenara bile bırakamadım.
Arkadaşımı buldum ama sanırım taksici de bama kazık attı:)
Eve geçerken hemen gevrek ve boyoz aldık elbette.. tamam biliyorum yiyen vardır muhakkak ama ben hiç yememiştim :)
Ne yapacağız derken hatun işi olarak kuaför ziyaretine gittik Çankaya'ya.. Oradan çıkınca benim İzmire gezmek için geldiğimi hatırlattım ve gezmeye başladık.  İlk olarak Kemeraltı na gittik ve ben turistler gibi etrafı inceliyordum. O kadar kalabalık ki çarptığın zaman incelik gösterip pardon diyenler bile vardı :)
Hemen ardından Karşıyaka ya geçtik ve yemek maceramız başladı. . Tabi Karşıyaka denince akla çimenler de oturmak gelir en azından benim öyle. . Geçtik çimenlere yeşil olmak riskine rağmen denizin keyfini çıkarttık :)
Derken adını hatirlamadigim yerleri gösterdiler tabi ben hala turist gibi aaa gibi tepkilerle geziyorum :)
Elbette Alsancak sınırlarına girdik hemen :) biraz yürüdükten sonra oturduk muhabbete devam tabi ki çimenler üzerinde:)
İzmir yazısının önünde fotoğraf çekilenler, çimenlerde oturup içenler, keman sesi , ileride gitar sesi ve her yerde mutlu kahkaha sesleri :) o gün güneşi batırdık en son
yerde :)
İzmir'de düğüne de denk geldim klasik gördüğüm bildiğimden farklı bunlar çok kıvraktı yalan yok valla erkeği dişisi yaşlı genç hepsi .. kızların güzelliğinden bahsetmeye gerek yok sanırım:)

Ama Gerçek şu ki bazı şarkılar var ki duyduğunda değiştireceğiniz,onların en eğlendiği şarkıların başında ya da benim gittiğim yer öyleydi ;)

O kadar gezmişiz ki gece yatağa geçince gözlerim kendiliğinden kapanmış :) sabah güzel bir kahvaltı ardından İzmir'i ayaklarınız altına alacak bir yere geçtik Örnekköy civarında seyirtepe :) işte burası benim için harikaydı gitmenizi tavsiye ederim hemde şiddetle.
Geleneksel şehir gezilerine Avm muhakkak eklenir burada da forum bornova dahil oldu yalan yok aşırı beğendim tek sorun tuvalet sırası :)

İzmire gelip kumru yemeden dönülmez onu da yaptık elbette hemen koskocaman kumrumuzu yedikten sonra artık şehir değiştirmek için bilet almam gerektiğini söyledim ve Isparta biletimiz de oldu. Son bir defa güneşi burada batırıp veda edemedim izmire. Ve bir karar aldım yapabilirsem bu şehirde yaşlanacağım :)

Otogara gelince acaba başka bir yere gitmesem mi diye düşündüm ama vazgeçtim elbette. Bi kaç saat olan bekleme son bulunca.. İki sene yaşadığım Eğirdir e doğru devam ettim yolculuğuma.

Devamı gelecek tek yazıda bunaltmak olmazdı ya sizi :)