Meydan Okuma ! Son Gün Olsun !

30. Neden blog yazmaya başladınız? Blog isminizin bir hikayesi var mı ?


Blog yazma hikayem sıradan gelebilir bir çoğunuza..
Fotoğraf çekme konusunda meraklı bir şahsım ben en azından önceden daha çok meraklıydım.
Maddi açıdan sıkıntıda olduğum bir dönemde ben fotoğraf çekip blog'da paylaşacaktım.
Sonra ufaktan para kazanmalara gelip durumu düzeltecektim.
Tabi olay biraz şaştı.
İtirazım var diyerek kendi bahçem haline getirdim.

Blog ismini yanlış hatırlamıyorsam 1 ay kadar bir süre aradık.
Akılda kalıcı bir şey kimsede olmasın derken (!) durum bu.
Saygınlığını yitirmiş olmasından kaynaklı sevmiş olabilirim.
Yada okuması çok güzel değil mi ?
Müpte'zel ;)

Tabi bunların hepsini ben bir arkadaşım sayesinde yaptım.
Hakkını yiyemem şimdi,
Temel taşlardan biri kendisidir özellikle bu konuda.


















Bu gecenin şarkısı olsun.

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ara