Sevgiliye Veda..


Burası benim bahçem.. 

Kafam rahat..
İnan rahat, en azından senin de rahat olduğunu biliyorum.
Cümlelere takılan biri olduğum doğru evet bazılarını istemsizce söylendiğini düşünürüm hep.
Bilinir eskinin eskide kalmasının tetikleyici cümlesi var.
Bendeki durum aslında Sırp gencin Avusturya-Macaristan prensine suikast yapması gibi.
Hani başlamış savaş ama ateşleme yapılmamış.
Sadece bir şey; tek bir hamle bitirecek..
Yani durumu benzetiyorum kısmen..

Ayrılan taraf olmak zor. 
İnan canım yandı o anda.
Zihnimi dağınık tutmak en mantıklısıydı. 
Neyse.

Madam Despina artık susuyor.
Masalar senin için kurulmayacak,
Örtüler senin için serilmeyecek,
Asmanın altında, sen olmayacaksın zihnimi - kalbimi kurcalayan.

Sana veda etmeliyim.
İçimde yaşatırsam kendime de sana da haksızlık yapmış olacağım.
Kısa süre içinde yaşanılanlar güzeldi.
İnan her an büyük zevkti.
İyi/Kötü bir şekilde geldi ve geçmesi gerek en azından bunu kendime rahat bir şekilde itiraf ediyorum.
Sayende olmamam gereken Müpte'yi gördüm. 
Ders alacağım kesin.
Ki bu konuda teşekkür bile edebilirim sana.

Seni serbest bırakıyorum. Mr M. 
Hayatın akışına karışmadan, saldım.

Üzülmüyorum.
En azından artık üzülmüyorum.

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ara