Meydan Okumalara..




27. Dağınık mısınızdır yoksa düzenli mi ?
Dağınık çalışma prensibini benimsemiş insanlardanım aslında ben.
Dağınıklığımın içinde bir düzenim var ve bundan kesinlikle rahatsız olmuyorum.
Ha rahatsız olacağım dakkaya kadar böyle bir an gelir çarpar bana bir şeyler sonra toparlanırım.
Lütfen konuları karıştırmayalım.
Pis ve dağınık arasındaki fark  büyük.
Hayır sonra pasaklı denmesin.



28. En Sevdiğiniz 3 müzik grubu hangisi ?
Linkin Park 
Linkin Park sevmemiş olan yoktur diye düşünüyorum. Özellikle o tarz müzikleri bir kere dinlemeniz bu adamları sevmenize sebep olabiliyor. Gençliğim diyemesem de bir kısmında hayatıma girdi ve gel gör ki çıkmıyor.

Metallica
Metallica konusunda yoruma bile gerek duymuyorum.

Eagles
Şimdi bunlar benim Best'lerim evet özellikle Eagles' ın yeri apayrı.
Tek şarkıyla ilk üçe giriyor ha artık veda etmem gerekiyor orası ayrı ama seviyosam demek ki !

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ara