Topunuz Aynıysa Demek ki !

icat yapmışlar Telefon.
ÖZellikle iletişim konusunda çığır açmışlar.
Daha ileri gidip böyle türlü özelllik vermişler.
ULAN neden kullanmazsnız!
Ne bok yemek için taşınır o telefonlar.
Gece soğuk üzerine bu hasta olacağız.
Küfrediyorum sevgili kardeşim.
Çıldırıyorum meraktan.
Haber verdikten sonra ne bok yiyosan ye ama yapma bunu !
Yapmayın abi habersiz bırakmayın insanları.
Hele de beni !?!
Yetti valla.

Müpte'

4 yorum:

  1. Çünkü aptal aşıksan bunları çekmek zorundasındır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olayı çok yanlış anladın be canısı :)

      Sil
  2. Daha da kötüsü, hiç aramadığın ama düzenli olarak seni arayan bir insanı, 'dur bu sefer de ben arayayım' dediğinde o lanet telefonu açmamasıdır.. (yaşanmış bir olaydan alıntıdır)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O durum da saykoya bağlatır diye düşünüyorum.

      Sil

Ara