Meydan okuma !


Biliyorum bu aralar çok sıkıcı bir insan oldum.
Ama geçecek, ben neler atlattım.
Ölüm yok sonuçta.
Konuaşamadğım için yazacağım arada ;
rahatlatıyor da .

26.Ziyaret etmek istediğiniz  10 yeri sıralayabilir misiniz ? 

1  Kapadokya
 İşte balonlar, mavi gökyüzü hayalimi canlandırmak benim için.
en çok istediğim şeylerden biri ama tek başıma olmalıyım. 
Anın tadını çıkrtarak gezilesi ; imrenerek izlediğim gök yüzüne daha yakın olmak düşüncesi bile güzel.

2 Roma, İtalya
 Roma benim için tarihi zenginlik demek.
Ve biliyor musunuz ben tarihi çok severim. 
Hiç bırakmadım düşünün sürekli Muhtreşem Yüzyıl izliyorum :p 

3 Havana,Küba
 İtiraf ediyorum sırf puro için.
 Bilen bilir neden olduğunu anlatmama gerek yok bence.


4 İsviçre
 İsviçrede bilim adamı var dediler. Gidelim dedik.
Ben refah düşkünüyüm; orası da refah oranı yüksek bir ülke.
Sizce neden olabilir. 
Buralardan kaçıp gitmek için.

5 Amerika
 Hayalim aslında bu kısma yetmedi hiç
Düşünemedi yazısı geldi sayfa hata verdi EROR yazısını görüp tekrar başa döndüm.
Ta ki bir gerizekalı diye nitelendirdiğim arkadaşın oradan fotoğraf atıncaya kadar. 
O an işin rengi değişti.
İnat mı ? Kıskançlık mı bilmem ama gideceğim lan !
Saat farkını düşünmeden burdakileri arayacağım sıradan :p 

6 Kore
 Seviyorum küçük insanları; ne yer ne içer bilmesem de .
Dizilerden sevdim onları ha bi bakıp gelirim uzun kalmam zaten.

 7 Banggkok

 Aslında plan birine aitti. 
O gitti burası şimdilik kaldı.
Neyse.

8 Dubai
Abicim sırf meraktan.
Ne kadar sıcak bi bakıp gelcem.

9 Venedik, İtalya
 Venedik benim küçüklük hayalim. 
 Sevdiğim adam olacak oradayken yanımda. Elinden tutup gezeceğiz belki küçük motor da kiralarız..Düşünsenize tatlı olmaz mı ? Ben tadından yiyemem eminim.

10 St. Petersbburg
Rus seviyorsam demek ki !?!?

Müpte'

4 yorum:

  1. Müptezel müptelası oldum sanırım, gidemiyorum. Uykum da geldi çok. Bir de yaşlandım artık, gözlüklerle okuması zor oluyor. Neyse,sen, "eeeh okumazsan okuma kardeşim" demeden ben kaçayım bari ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben der miyim öyle şey :)
      Sen zaman ayırıp paylaştıklarımı okumuş üstüne yorum yapmışsın.
      Bayram sevinci oldu içimde yapabildiği kadar .

      Yaşlılık deme ya Yaşllık zor yaşıyorum bende :p

      Sil
  2. kapadokya gittiğim en güzel yerlerden bir tanesi :)

    YanıtlaSil
  3. Sırf puro için Kübaya gitmeyi düşünüyorum ben de.

    YanıtlaSil

Ara